سیس نیوز

سیس نیوز

سیس نیوز

سیس نیوز

جزئیات حمله سایبری به دیتاسنترهای داخلی/احتمال اختلال در سرویس ها

جرائم اینترنتی


مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای درخصوص حمله صورت گرفته به سرویس های مراکز داده داخلی (دیتاسنتر) و بروز اختلال سراسری در سرویس اینترنت، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته برخی از مراکز داده کشور با حمله سایبری مواجه شده اند؛ این موضوع از سوی وزیر ارتباطات تایید شد.

  ادامه مطلب ...

جزئیات طرح دوفوریتی کاهش نرخ ارز/ اتمام حجت مجلس با بانک مرکزی

نشست خبری محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی


رئیس کمیسیون اقتصادی جزئیات طرح دوفوریتی کاهش نرخ ارز را تشریح کرد و گفت: هفته آینده با بانک مرکزی اتمام حجت می کنیم در صورت عدم مدیریت بازار ارز، این طرح در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچ توجیه اقتصادی برای اینکه نرخ ارز بین المللی افزایش یافته و نرخ پول ملی ما کاهش یابد، وجود ندارد.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تورم را یکی از علل افزایش نرخ ارزهای خارجی خواند و گفت: هر کشوری که نرخ تورم بالایی داشته باشد، پیامد آن کاهش ارزش پول ملی آن کشور است.


  ادامه مطلب ...

به زودی به ریل باثبات اقتصاد بازمی‌گردیم

مسعود کرباسیان

وزیر اقتصاد با بیان اینکه برهم خوردن ثبات بازارها و نگرانی مردم نسبت به آینده قیمت‌ها، فضای ذهنی کارآفرینان را مخدوش کرده‌ است، گفت: به زودی مسیر به ریل باثبات و قابل پیش‌بینی بازخواهد گشت.

مسعود کرباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: به نظر می‌رسد برای تحقق حمایت از کالای ایرانی، باید طی سال پیش‌روی به صورت جدی به موضوع توسعه صادرت پرداخته‌ شود؛ به خصوص اینکه بخش مهمی از نظام اقتصادی کشورهای توسعه یافته، بر پایه تولید صادرات‌محور استوار است و بنابراین، نباید فراموش کرد که مهمترین موضوع اقتصاد ایران در سال جاری، حمایت از کالای داخلی و اشتغال آفرینی است.

  ادامه مطلب ...

عاملان و قاتلان چین و چروک صورت را بشناسید

یکی از مهم‌ترین عوامل پیدایش چین و چروک صورت، اشعه فرابنفش است؛ چه منشا آن نور خورشید باشد و چه لامپ‌های کابین‌های سولاریوم.

 عاملان و قاتلان چین و چروک صورت را بشناسید
1.استرس
امروزه خیلی از خانم‌ها به فکر زیبایی چهره و جوان ماندن پوست صورت‌شان هستند و البته این فقط به زنان هم مربوط نمی‌شود؛ چون آمارها نشان می‌دهد که آقایان نیز بیش از گذشته به متخصصان پوست برای رفع چروک‌های پوست صورت‌شان مراجعه می‌کنند.در این مطلب شما را با 8 متهم اصلی چین و چروک‌های پوستی و 8 راه حل اصلی مقابله با آنها آشنا می‌کند. 
 
ادامه مطلب ...

این خوراکیها را اصلا برای کودکان نخرید!

با اطلاع از مقدار قند برخی خوراکی های مشهور برای کودکان از ابتلای فرزندتان به دیابت نوع 2 و  کبد چرب در سنین بالاتر پیشگیری کنید.

این خوراکیها را اصلا برای کودکان نخرید!
برخی خوراکی ها مثل نوشابه ها، کاکائو و شیرینی ها در اغلب کشورهای دنیا پیدا می شوند که محبوب بین بزرگسالان و کودکان هستند و حتی پدر و مادرهای جوان به دلیل نوستالژی این خوراکی های خوشمزه را برای کودکان خود تهیه می کنند.
 
ادامه مطلب ...